20 grudnia 2018

I know it's all in my head

Hej,
Czwartek.

Dzisiaj miałam ostatnią w średniej szkole Wigilijkę klasową. Muszę przyznać, była ona jedną z najbardziej udanych. Już nie mówię o samym prezencie, bo jest on naprawdę udany, fajny i praktyczny - idealnie trafił w moje gusta i dodatkowo zestaw mydła i balsamu świetnie pachnie kakaowcem.

Jutro ostatni dzień w szkole w tym roku. Mam nadzieję, że jakoś minie ten czas. Nie wiem czy będą jutro dodatkowe godziny do egzaminu, tak czy inaczej po szkole muszę się wybrać do sklepu. A jeszcze przed siedemnastą odebrać moją sukienkę na studniówkę, bo już powinna być skrócona i idealna. Czekam na to, jak będę ją miała w domu i będę miała trochę czasu, żeby w niej posiedzieć do własnej satysfakcji.

Obecnie już jestem w domu, teraz pozostało mi już tylko umyć się i mogę iść spać. Jutro znowu wstaję po szóstej dlatego też wolałabym mieć trochę więcej snu, tak że jak nadejdzie pora mojego budzika to normalnie się obudzę i co również ważne będę go słyszeć.
grafika lemon, food, and fruit

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.