13 grudnia 2018

Listenin' to my heart instead of my head

Hej.
Czwartek.

Dzisiejszy dzień był dobry. W szkole czas jako tako minął, bo w sumie i tak żyję już tym, że kończę zawodowe przedmioty i kończy się pierwszy semestr.

Po szkole chwilę byłam w domu, a potem jechałam do galerii. Spędziłam tam dosyć dużo czasu, a jedyne co kupiłam to legginsy i bielizna. Ale przynajmniej chciałam te rzeczy, jedynie bardziej zależałoby mi na spódnicy czy też sukience na studniówkę. W następnym tygodniu jeszcze mam w planach pochodzić trochę po mieście i się rozejrzeć. 

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i iść spać. Może jeszcze zobaczę jakiś odcinek serialu albo przynajmniej go zacznę, no i poza tym przydałoby mi się spakować na jutro. A jutro już nie wrócę do domu przed piętnastą, ale to będzie taki ostatni raz przed świętami. Tym bardziej, że skończy mi się semestr. Jak na razie plan na ten drugi nie wygląda zachwycająco.
grafika starbucks, christmas, and coffee

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.