5 kwietnia 2018

And I swear this champagne just tastes better on jets

Hej,
Piątek(!?)...ta chciałoby się.
Jeszcze raz. Czwartek.

Dzisiejszy dzień był całkiem fajny, w szkole nie było aż tak źle, a to że kończyłam po trzynastej dopełniło szalę szczęścia. Poza tym większość czasu utrzymywała się fajna pogoda, co jeszcze bardziej mnie zadowalało. I ogólnie było całkiem fajnie.

Obecnie dopiero co wróciłam ze spaceru, zrobiłam coś na jutro, umyłam włosy i jestem tutaj. Musiałabym się trochę pouczyć na jutrzejszy sprawdzian bo kompletnie nic nie wiem jak na razie, a przy tym jest jeszcze zadanie, które na pewno będzie sprawdzone.

Może jednak uda mi się coś zobaczyć na youtubie albo przeczytać rozdział książki. Zobaczę jak wyjdę z czasem.
grafika couple, exo, and tumblr

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.