27 kwietnia 2018

Haven't I made it obvious?

Hej,
Piątek.

Ostatni dzień przed majówką, długim wolnym na które szczerze mówiąc trochę czekałam.

Teraz do mnie dotarło, że to również ostatnie dni kwietnia. A za równo trzy miesiące będą moje dziewiętnaste urodziny, ostatnie naste. Aktualnie pasuje mi to jak jest, wystarczy mi dowód i prawo jazdy. Poza tym nie wyobrażam sobie co po skończeniu szkoły, co będzie miało miejsce za rok. Dużo wyborów jeszcze mnie czeka.

Dopiero co skończyłam oglądać nowy odcinek Riverdale i muszę przyznać, że jestem trochę ciekawa finału tego sezonu. Chociaż to już nie to samo co rok temu, obecnie oglądam go trochę z przyzwyczajenia i dlatego, że na początku ten serial serio dobrze się zapowiadał.

Za chwilę zacznę się zbierać, bo za jakieś pół godziny wychodzę z domu. Gdzie ostatecznie wyląduje to nie wiem, tak czy inaczej wiem, że będzie fajnie i nie będę żałować tego wyjścia. W sumie to chyba nigdy nie żałowałam żadnego dworu.
grafika girl, teddy bear, and bear

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.