23 kwietnia 2018

Don't go look at me with that look in your eye

Hej,
Poniedziałek.

Dzisiejszy dzień w szkole był lekko śmieszny. Szczerze mówiąc nic nie zrobiłam, jedynie ściągę, jeśli to można zaliczyć. Praktycznie wolny dzień.

Jedynym plusem tego dnia, że miałam dzisiaj do szkoły, na obiad i po południu moją pizzę z wczoraj. Dla tego powodu warto było wstać i cokolwiek robić.

A dodatkowo skończyłam drugi sezon serialu Victoria. Jak seriali zawierających historię nie lubię, to ten strasznie mi się spodobał i nie zamierzam przestać go oglądać, bo jest świetnie zrobiony. I to aż przyjemność go oglądać.

Obecnie dopiero co skończyłam pisać CV potrzebne do rekrutacji na staż za granicę. Może w przyszłym roku szkolnym o tym napiszę, a może już w tym bieżącym.

No nic, pozostało mi już tylko umyć się, spakować na jutro i iść spać.
Grafika użytkownika Emilia Kling

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.