21 kwietnia 2018

When you say you love me, that make me crazy

Hej,
Sobota.

Dzisiejszy dzień był dosyć wyczerpujący, ale z drugiej strony był świetny. Czasami potrzebuję takie dni, kiedy to cały czas jestem zajęta.

Od momentu jak wstałam tak sprzątałam, odkurzałam, myłam podłogi, pomogłam coś w kuchni, zasadziłam swoją plantację dyni, poodkurzałam swoje auto i nawet je umyłam na zewnątrz i w środku. I jeszcze kilka takich mniejszych rzeczy, ale jak w końcu wróciłam do domu to poczułam się zadowolona z siebie i szczęśliwa, że już mam wolne. Dlatego też zobaczyłam sobie odcinek nowego sezonu The Originals z jabłkowym piwem. Mówiłam sobie, że szybciej pójdę się myć, ale to nie do końca mi się udało, za to zaczęłam jeszcze następny odcinek Victorii.

Tak czy inaczej jestem zadowolona i spełniona, czuję że serio dobrze wykorzystałam ten dzień.
grafika bed, room, and city

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.