3 kwietnia 2018

We make these plays, man I'm finessin' these checks

Hej,
Wtorek.

Ostatni dzień mojej przerwy świątecznej. Jutro wracam do szkoły. Szczerze mówiąc z czasem znudziłoby mi się takie siedzenie w domu, ale jednak szkoła i tak nie wygląda atrakcyjnie. Do pracy chyba lżej byłoby mi iść, bo jednak sens codziennego wstawania widzi się raz w miesiącu w dniu wypłaty. Chociaż jak na razie wolę zostawić takie poważne tematy i zająć się tym, co mam teraz. Żebym jeszcze kiedyś czasem nie zatęskniła za szkołą, co w najbliższych latach raczej nie wystąpi za szybko, bo ciągle będę pamiętać o tych wszystkich zadania, lekcjach i częstym braku sprawiedliwości.

Obecnie już się umyłam, zrobiłam coś na jutro, a teraz już tylko czekam aż wyschną mi włosy, podłącze ładowarkę do telefonu i położę się spać. Nawet udało mi się dzisiaj zacząć następną książkę Bez szans.
grafika cat, animal, and kitten

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.