18 kwietnia 2018

I known you since we were like ten, yeah

Hej,
Środa.

Dzisiejszy dzień w sumie nie był taki zły. W szkole za dużo nie robiłam, można powiedzieć, że tak jak zazwyczaj w większości przesiedziałam te lekcje. Za miesiąc będzie jeszcze gorzej, ale za to lepiej będzie z parkingiem, bo czwarte klasy technikum i trzecie liceum wyjdą ze szkół, a poza tym i tak w tych dwóch ostatnich miesiącach frekwencja jest zaskakująco niska.

Dopiero co wróciłam ze spaceru, umyłam włosy i wyciągnęłam coś na jutro. Za chwilę zobaczę zastępstwa na jutro, bo jakieś mają być, potem spakuję się na jutro. Dobrze byłoby też coś tam się pouczyć, ale to już inna kwestia. Może uda mi się dokończyć odcinek Victorii zanim pójdę spać. Mogłabym też napisać coś do mojego zeszytu, bo w ostatnim czasie całkiem sporo się wydarzyło.
♥ 
grafika girl, rose, and love

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.