1 kwietnia 2018

Hello April

Hej,
Niedziela.
Pierwszy dzień kwietnia.

Szczerze nie przepadam za świętami, bożego narodzenia są jeszcze całkiem w porządku, ale wielkanocnych świąt już całkowicie nie lubię. Jakoś dla mnie nigdy nie były takie szczególne, nie mam co robić, jest w dodatku zimno, wszyscy są sztuczni. A ja chciałabym mieć kogoś z kimś razem mielibyśmy jednak co robić. No cóż, to jeszcze nie te święta.

Obecnie pozostało mi umyć się, może pomalować paznokcie i iść spać. A jutro już widzę tę mokrą pobudkę.
Znalezione obrazy dla zapytania hello april

4 komentarze:

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.