26 kwietnia 2018

I've told you one, two, three, four, five, six thousand times

Hej,
Czwartek.

Dzisiaj już w ogóle nie byłam na lekcjach, ale za to całość nieobecności mam usprawiedliwione.

Te ostatnie dwa dni tak mnie rozleniwiły, że szczerze nie czuję że jutro mam iść do szkoły i siedzieć tam siedem godzin, tym bardziej, że w piątki mam praktycznie same zawodowe, a przy tym jeszcze są one tak strasznie skumulowane, że po czternastej już tylko myślę o ucieczce, w sumie to nawet wcześniej.

Skończyłam pierwszy sezon Black Mirror.

To drugi serial, który zobaczyłam w ostatnim czasie i jest strasznie dziwny, ale z jednej strony ciekawy. Chociaż normalnie nie przepadam za takim stylem seriali, ten jak na razie zaciekawił mnie, a przy tym ma tak mało odcinków, że raczej zobaczę go w całości.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i spakować na jutro. Potem już tylko trochę posiedzieć i iść spać.
grafika girl, friends, and dark

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.