29 kwietnia 2018

Want me to spell it out for you?

Hej,
Niedziela.

Dzisiejszy dzień w sumie nie był taki najgorszy.

Zazwyczaj niedziele jak dla mnie są słabe, ta była całkiem okej. Pomogłam przy obiedzie, poprzeglądałam sobie półkę z rzeczami, leżałam na dworze i nałożyłam maskę na włosy. Dodatkowo zobaczyłam odcinek Suits i Black Mirror. I całkiem możliwe, że zobaczę jeszcze jakiś jeden.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i iść spać, tym razem żadnego zbierania się do szkoły, co osobiście bardzo mi się podoba. Szczerze mówiąc mogłabym do tego przywyknąć, żadnych sprawdzianów i tego ciągłego bycia poniżej. Szkoła czasami potrafi tylko dobić.
grafika book, summer, and sea

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.