14 kwietnia 2018

Raise 'em to the sky

Hej,
Sobota.

Wczorajszy wieczór był serio przyjemny, cieszę się że ze starymi znajomymi spotykamy się kilka razy w miesiącu, bo nie jest to ani za często, ani za rzadko. Akurat tak, aby trochę się za nimi stęsknić.

Dzisiaj lekko zaskoczyłam się tym, że wstałam od razu po ósmej, przy pierwszym budziku. Ale warto było, przynajmniej dzisiejszy dzień miałam dłuższy. Udało mi się wszystko zrobić, odkurzałam, gotowałam, myłam podłogi, prasowałam. Jedynie pozostało mi zobaczyć przynajmniej jeden odcinek któregoś z seriali, ale obecnie oglądam w telewizji film Pamiętnik i szczerze myślałam, że go nie widziałam, a jednak jest inaczej, bo pamiętam wszystkie sceny, tylko nie wiem jak do końca skończył się ten film. No nic.

Później umyję się, ubiorę w szlafrok, jeszcze pewnie zjem coś lekkiego i pójdę spać.
grafika cat, book, and tea

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.