6 kwietnia 2018

I'm just out here being great, man, this is as real as it gets

Hej,
Piątek.

Chociaż dzisiaj właśnie nie czuję tego dnia, osobiście gdybym przypadkowo nie wyłączyła budzika i jutro obudziłabym się o siódmej, to pewnie zebrałabym się do szkoły.

Dzisiaj nie było aż tak źle, bo miałam na dwie godziny później i w dodatku zajęłam ostatnie miejsce na parkingu (które akurat się zwolniło). Chociaż to nie pobije wczorajszego parkowania przed policją, która można powiedzieć pilnowała mojego miejsca, bo nikt nie chciał tam stanąć, aż trzy razy zastanowiłam się czy to na pewno jeszcze parking czy już nie i będzie mandat.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i iść spać, może jeszcze uda mi się zobaczyć nowy odcinek serialu Suits.
grafika flowers, pink, and beauty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.