11 kwietnia 2018

Just look at us right now, destined

Hej,
Środa.

Dzisiejszy dzień w sumie był całkiem okej, chociaż był dosyć napięty. 
I dopiero teraz mam czas, aby wejść tutaj i coś napisać. Dopiero co skończyłam robić coś na jutro na obiad, umyłam się i dokończyłam odcinek Life sentence. Ale mimo wszystko po szkole udało mi się zobaczyć w przyśpieszeniu odcinek Victorii, to pewnie dlatego, że byłam w domu o godzinę szybciej.

W szkole w sumie też nie było aż tak źle, większość czasu przesiedziałam, a przy okazji jeszcze na jednym niemieckim zaczęliśmy oglądać film po niemiecku i szczerze mówiąc spodobał mi się on, chociaż w jednej części jest dosyć przewidywalny, w drugie za to nadal nie wiadomo co się dzieje.

No nic, podsuszę włosy, spakuję się na jutro i idę spać.
grafika bedroom, home, and room

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.