9 kwietnia 2018

We're building an empire

Hej,
Poniedziałek.
Nowy tydzień.

Dzisiaj byłam w szkole - przesiedziałam tam te kilka godzin, ale przynajmniej fajnie spędziłam czas ze znajomymi, byłam w rossmannie - kupiłam sobie parę rzeczy, które chciałam, chociaż jednego nie było, więc wzięłam coś innego, nowy balsam eos i korektor, o który najbardziej mi chodziło.

Później jeszcze byłam w salonie lotto i wymieniłam moją wygraną zdrapkę i kupiłam dwie nowe, niestety już nie wygrane, dlatego na razie zostawiam takie gry i może raz w miesiącu albo nawet rzadziej coś sobie zdrapię.

Obecnie już zrobiłam coś na jutro. Przed chwilą spakowałam się i wypisałam wniosek na nowy kurs z rachunkowości i jeszcze jeden na projekt z wyjazdem za granicę.
grafika food, breakfast, and fruit

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.