10 kwietnia 2018

We owe it all to each other

Hej,
Wtorek.

Dzisiejszy dzień nie był aż taki zły. Całkiem sporo dzisiaj miałam w szkole, ale mimo wszystko z radością szłam do szkoły na sprawdzian z matematyki na pierwszej lekcji. Ale to wszystko z powodu świetnej pogody. Nawet koszykówka na w-fie dzisiaj mi się podobała i nie złamałam żadnego paznokcia.
I szczerze mogłoby być tak dobrze do samej nocy, ale jak wróciłam do domu udało mi się rozciąć palec. Tak że obecnie brakuje mi tam całkiem sporo skóry, a to wszystko przez pękniętą miskę, którą chciałam umyć.
Ale spokojnie przeżyję, ten palec mi nie odpadnie, chyba.

Obecnie pozostało mi umyć się, spakować na jutro i w sumie mogłabym iść spać, ale pewnie jeszcze posiedzę i spróbuję coś zrobić. Teraz kiedy jest taka fajna pogoda to aż chce mi się wstawać i ładnie wyglądać dla samej siebie.
grafika hair

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.