12 kwietnia 2018

We're so good right now, legend

Hej,
Czwartek.

Dzisiaj cały dzień miałam świadomość, że jest już piątek. Cały czas myślałam, że jutro będę sprzątać i ogólnie że pogoda będzie fajna. Może chciałam ominąć jutrzejszy piątek trzynastego.

Choć w sumie dzisiejszy dzień był całkiem fajny. Ominęły mnie dwie lekcje z powodu jakiegoś wykładu, na w-f robiłam co chciałam, ryż z potrawką dobrze mi wyszedł, byłam na spacerze i pisałam z kilkoma osobami, co też poprawiło mi humor. Zaczęłam też odcinek serialu, ale go nie udało mi się zobaczyć do końca, może jeszcze kilka minut zobaczę. Ale najpierw prysznic i spakowanie się na jutro. Dobrze że chociaż zadań nie mam.
grafika fashion, style, and outfit

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.