30 sierpnia 2018

All good intentions

Hej,
Czwartek.

Dzisiejszy dzień był całkiem dobry, byłam na otwarciu nowego sklepu w moim mieście, a potem jeszcze u koleżanki, która dopiero co wróciła po miesiącu zza granicy. Później zrobiłam obiad, zobaczyłam kilka odcinków serialu, byłam na działce - zerwałam i ułożyłam do suszenia melisę i bazylię. Po prostu czekam aż zrobię własną herbatę. W następnym roku planuję zasiać melisy znacznie więcej.

Obecnie już się umyłam, czekam aż wyschną mi włosy. W tym czasie jeszcze coś porobię, ale jednak wolałabym iść spać szybciej, bo jutro mam parę rzeczy w planach. Więc tak myślę, że około siódmej/ósmej już będę na nogach.
grafika food, yummy, and chocolate

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.