20 sierpnia 2018

Take a seat

Hej,
Poniedziałek.
Nowy tydzień.

Skończyłam pierwszy i drugi sezon Younger.

Wczoraj z powodu zachwytu nad zobaczonym filmem, zapomniałam wspomnieć o nowym serialu. A opowiada on o czterdziestoletniej Lizie, która przez pomyłkę wzięto za dużo młodszą kobietę. Ogólnie ma za sobą ciężki związek, a w dodatku nie może znaleźć pracy przez jej wiek. Dlatego zaczyna udawać dziewczynę po dwudziestce i świetnie jej się to udaje.
Ten serial do odmiany oglądam w oryginale po angielsku i co mnie zaskakuje wszystko rozumiem. Myślę, że to będzie całkiem dobre dla mnie. Dodatkowo jest dosyć krótki i prosty.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i iść spać. Pewnie i tak jeszcze posiedzę trochę i coś porobię.
grafika to all the boys, lara jean, and peter kavinsky

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.