18 sierpnia 2018

And then you say "love, this is what is all about"

Hej,
Sobota.

Dzisiaj mija rok od kiedy zdałam egzamin na prawo jazdy. Dużo kilometrów od tego czasu zrobiłam.

Dzisiejszy dzień był wykańczający, ale jednak zadowalający i dobry.

Zrobiłam chyba wszystko co musiałam i miałam w planach. Głównie tak jak co tydzień sprzątałam, coś gotowałam i ogólnie zajmowałam się rzeczami związanymi z domem. Ostatecznie wieczorem usiadłam z winem i zobaczyłam kilka minut Pretty Woman, jednak zadzwoniła moja koleżanka z pytaniem co robię. No to na jakieś dwie godziny wyszłam z domu z nią i jeszcze jedną koleżanką.

Obecnie dopiero co wróciłam, pozostało mi się umyć i iść spać, bo już jest dosyć późno.
grafika bedroom, grey, and like

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.