11 sierpnia 2018

No fear but I think I'm falling

Hej,
Sobota.

Dzisiaj tak jak zazwyczaj sprzątałam, myłam, odkurzałam i robiłam wszystko co musiałam. Jednak popołudniu czułam się serio spełniona, gdy już skończyłam swoją pracę.
Później już tylko była u mnie rodzina.


I w sumie to cały dzień zleciał, aktualnie oglądam Dirty Dancing z piwem z sokiem w ręce i nawet jestem zadowolona.

Obecnie pozostało mi się już tylko umyć i idę spać. Nie no pewnie i tak jeszcze zobaczę jakiś odcinek serialu czy też kontynuuję książkę.

grafika adventure, godiva, and delicious

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.