7 sierpnia 2018

Only wanna sing your song

Hej,
Wtorek.

Kolejny dzień.

Dziś akurat robiłam już trochę więcej. Za szybko też nie wstałam, ale jednak prasowałam, byłam w sklepie i na działce przy mojej plantacji dyń. Na jesień będę miała co robić. Liczę na to, że jak wrócę z Irlandii to rozpocznę lub kontynuuję wielkie zbiory.

Skończyłam pierwszy sezon Sex and the City.

Szczerze mówiąc nawet nie wiem kiedy. Trafiłam na kolejny przyjemny, fajny i ciekawy serial. Jak najbardziej mam zamiar go kontynuować. Jest też dosyć krótki, a w ilości odcinków też nie ma przesady. Czyli tak akurat dla mnie.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i iść spać. Mimo wszystko jestem dosyć zmęczona. Rok temu w nocy wybierałam się na śmiecenie do koleżanki.
grafika rose, roses, and themes

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.