21 sierpnia 2018

Right over there

Hej,
Wtorek.

Dzisiejszy dzień był całkiem przyjemny i dobry.

Korzystam z ostatnich dwóch tygodni wakacji, bo za chwilę sporo się zmieni. Już od samego wstawania przed siódmą, siedzenia w szkole i przyszłych wydarzeń. Bo w tym roku szkolnym całkiem sporo rzeczy na mnie czeka.

Za dużo akurat nie robiłam, byłam w domu, byłam na podwórku i na działce, gdzie trochę plewiłam. Przerwałam z powodu żaby, a potem wróciłam i kontynuowałam.

Obecnie dopiero co wróciłam do domu ze spaceru. Za chwilę pójdę się myć, później pewnie posiedzę i poczekam aż wyschną mi włosy, może zobaczę jakiś odcinek serialu i pójdę spać, bo pewnie w tamtym momencie będzie już dosyć późno. A nawet jestem całkiem zmęczona.
grafika coconut, summer, and beach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.