29 sierpnia 2018

I know we meant

Hej,
Środa.

Dzisiejszy dzień był całkiem przyjemny. Dosyć się wyspałam, zobaczyłam parę odcinków serialu, posiedziałam sporo czasu na dworze, zrobiłam obiad, byłam na działce, a skończyłam wieczorem z piwem w ręce.

Skończyłam piąty sezon Younger.

Do końca nie wiem co o nim myśleć, jakoś szczególnie nie przypadł mi do gustu, za dużo mieszania. Szósty sezon powstanie, jednak liczę na to, że będzie on wyglądał trochę inaczej. Końcówka piątego kompletnie mi się nie podobała, serial poszedł w złą stronę. Przy innych serialach też tak było, ale zazwyczaj z czasem zaskakiwały mnie one pozytywnie i no to też liczę w tym przypadku.

Obecnie pozostało mi się już tylko umyć i mogę iść spać. Może jeszcze trochę posiedzę i coś porobię, bo dzisiaj akurat czuję się znacznie lepiej niż wczoraj, gdzie o tej godzinie to kładłam się spać.
Grafika użytkownika suzanne _cotter

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.