8 sierpnia 2018

Cause your song's got me feeling like i'm

Hej,
Środa.

Dzisiejszy dzień był całkiem w porządku. Dodatkowo dużo padało z rana, a także i w chwili obecnej wróciła burza. Może przynajmniej będzie lżejsze powietrze. Przynajmniej nie musiałam dziś podlewać dyń.

Skończyłam trzeci sezon Narcos.

Jakoś bardziej preferowałam pierwsze dwa sezony i główne zainteresowanie Pablo Escobarem. Ten zobaczyłam głównie dlatego, żeby zobaczyć los innych ojców chrzestnych z Celi. Nie powiem nawet podobał mi się, ale to nie było to samo, mniej zżyłam się z bohaterami, a niektórych całkowicie nie lubiłam.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i iść spać. Jutro mam parę rzeczy do załatwienia dlatego też nie będę długo spała. Prawdopodobnie już po szóstej będę musiała być na nogach.
grafika interior

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.