24 sierpnia 2018

The cabinets are bare

Hej,
Piątek.

Dzisiejszy dzień był trochę inny, ale mimo wszystko całkiem dobry. I przyjemny, pomimo lekko dziwnej pogody, bo niby padało, ale tak jakby nie chciało.

Większość czasu miałam co robić i sporo czasu też spędziłam w samochodzie. Ale jak najbardziej nie mam nic przeciwko, prowadzenie dalej mi się jeszcze nie znudziło. 

Obecnie jestem na bieżąco z serialem Younger, akurat na przyszłotygodniowy premierowy, finałowy odcinek. Wtedy dopiero wypowiem się coś o tym sezonie i będę czekać na następny szósty.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i mogę iść spać, ale całkiem możliwe, że jeszcze trochę posiedzę i coś porobię.
Grafika użytkownika Haliotis94b

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.