4 sierpnia 2018

I only wanna hear love songs

Hej,
Sobota.

Dzisiejszy dzień był dosyć typowy.

Sprzątałam, gotowałam, zobaczyłam z dwa odcinki serialu, a większość czasu siedziałam na dworze. Nawet zastanawiałam się czy nie iść na dwór ze znajomymi, ale jakoś ten upał mnie dzisiaj dobił, więc nie tym razem. Za to wzięłam zimny prysznic i w końcu miałam czas nałożyć maskę na znacznie dłużej niż zazwyczaj.

Obecnie pozostało mi już tylko iść spać licząc na to, że może jutro będzie bardziej świeży dzień. I że nie zostanę obudzona o siódmej przez kosiarkę.
grafika fashion, style, and necklace

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.