22 sierpnia 2018

Sat on the stairs

Hej,
Środa.

Dzisiaj kolejny ciepły, letni dzień. Jednak z tego co zauważyłam wieczorem robi się już dosyć chłodno. Czyli właściwie spanie w namiocie nie za bardzo wchodziłoby w rachubę.

Skończyłam trzeci sezon Younger.

W sumie to nie wiem co czuć względem tego serialu. Nie przestanę go oglądać, ale nie wiem czy do końca do mnie trafia, moim ulubionym raczej nie będzie.

Zerwałam dzisiaj drugą dynię z mojej plantacji, tę największą. Jutro prawdopodobnie zrobię z niej dżem o którym już długo myślałam. Z jednej części, z drugiej mniejszej planuję kompot. A co wyjdzie to się zobaczy.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i iść spać, a pewnie i tak jeszcze trochę posiedzę i albo zobaczę odcinek serialu albo też poczytam książkę.
grafika bed, room, and bedroom

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.