19 sierpnia 2018

So keep on kissing my mouth and put that record on again

Hej,
Niedziela

Dzisiejszy dzień był nawet dobry. Wczorajsze ciasto wyszło mi serio dobre, tak że popołudniu już go nie było. Aż dzisiaj robiłam następne, ale to głównie dlatego że mieliśmy w domu owoce.

Skończyłam oglądać Do wszystkich chłopców, których kochałam.

I po prostu zakochałam się w tym filmie. Chyba rok temu czytałam książkę na podstawie której powstał ten film i jak dla mnie twórcy przenieśli na ekran kawał dobrej roboty.
Tego co czytałam nie pamiętam obecnie szczegółowo dlatego może też nie skupiałam się na różnicach. Tak czy inaczej strasznie spodobał mi się ten film i bardzo prawdopodobne, że kiedyś jeszcze do niego wrócę.

Obecnie już się umyłam, poczekam aż wyschną mi włosy i z czasem pójdę spać, bo już znowu dosyć późno.
Znalezione obrazy dla zapytania do wszystkich chłopców których kochałam film

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.