15 sierpnia 2018

When I kiss your lips, through my heartbeat thumb

Hej,
Środa.
Święto dlatego też ten dzień bardziej przypominał mi niedzielę.

Sporą czasu dzisiaj czytałam książkę, jakoś wkręciłam się w "Chłopaka na zastępstwo". Jest to taka typowa młodzieżowa i przyjemna lektura. Nawet nie czuję tego jak szybko lecą mi rozdziały, ale o niej powiem coś więcej w krótkiej przyszłości.

Oprócz tego standardowo serial. Seks w wielkim mieście. Zbliżam się do końca piątego sezonu, czyli będę zaczynała szósty z czym wiąże się nieunikniony mój koniec z tym serialem.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i mogę iść spać, bo jutro akurat mam w planach wstać znacznie szybciej. Ogólnie na te wakacje 2018 mam jeszcze kilka celów, które mam nadzieję, uda mi się wykonać w ciągu najbliższych dwóch tygodni.
grafika drink, drinks, and place

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.