1 sierpnia 2018

Hello August

Hej,
Środa.
Pierwszy dzień sierpnia.

Z racji że są wakacje to śniło mi się, że byłam nad morzem w mojej miejscowości, gdzie znacznie bliżej mi do gór niż morza Bałtyckiego. Dodatkowo zostawiłam tam torebkę, kurtkę i bluzę i potem prawie biegiem po nie wracałam. Aż taka zła się obudziłam. Ale całkiem fajny ten sen, przynajmniej w niektórych momentach.

A tak co poza tym? Upał, byłam na chwilę na mieście, a i tak większość czasu, a zwłaszcza popołudnia spędziłam na dworze czy też na działce. Ostatecznie wieczorem posiedziałam przy piwie z sokiem i byłam na spacerze, a dalej było ciepło. Tak wszyscy chcieli ciepłych nocy no to je mamy, przy tym że dnie to prawie żar z nieba.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i iść spać. Jutro planuję definitywnie wstać około ósmej, bo mam jedną ważną sprawę do załatwienia, więc nie będzie długiego leżenia w łóżku. 
Znalezione obrazy dla zapytania hello august

2 komentarze:

  1. Ja uwielbiam taką pogodę! <3
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ją lubię, jedynie nie podoba mi się to, że w moim pokoju jest najcieplej. ;)

      Usuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.