2 sierpnia 2018

I got a reason so man, put that record on again

Hej,
Czwartek.

Kolejny ciepły dzień.

Dzisiaj w nocy dodatkowo obudziłam się z powodu syren i świateł straży pożarnej na mojej drodze. W tamtym momencie już myślałam, że to do mojego domu przyjechali. Aż wstał momentalnie z poduszki, po czym znowu poszłam spać. A dopiero rano dowiedziałam się co się paliło.

Dzisiejszy dzień był całkiem pracowity i w większości spędzony w aucie. Z rana załatwiłam papiery związane z wyrobieniem paszportu, a później jeszcze byłam załatwić jedną sprawę. Ostatecznie jak już byłam w domu to oglądałam serial.

Skończyłam pierwszy sezon Narcos.

Szczerze mówiąc jeszcze nie wiem co sądzę na temat tego serialu. Zwłaszcza co do głównym bohaterów, bo czasem je uwielbiam a czasem nie potrafię znieść. A dobija mnie całkowicie to, że powstał on na faktach. Tak czy inaczej będę go dalej oglądać, bo jest warty uwagi i nie dziwię się jego wysokich ocen.

Obecnie już się umyłam dlatego też znacznie lepiej się czuję. Ale zanim się położę znowu będzie mi już gorąco.
grafika hair, girl, and bed

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.