5 sierpnia 2018

I found my heart up in this place tonight

Hej,
Niedziela.

Jednak dzisiaj trochę inna niż zazwyczaj bo popołudniu byłam w górach. Oprócz tego, że przeleciał przelotny deszcz to było całkiem fajnie. Chyba moje pierwsze piwo w górach bo tak to nigdy nie piłam. Zresztą też byliśmy w miejscu gdzie już kiedyś strasznie spodobała mi się taka górska trochę niczym nadmorska dróżka, gdzie chętnie chodziłabym z psem na spacer. Kiedyś może przejdę się nią dalej niż zazwyczaj.

Skończyłam pierwszy sezon All night.

Krótki, szybki i przyjemny serial. Rozegrany niczym w antycznym dramacie bo w ciągu tylko jednej nocy po ukończeniu szkoły. Niby jedynie kilkanaście godzin, a jednak sporo w tym czasie się wydarzyło. Jak dla mnie serio fajny serial, nie żałuję że poświęciłam mu trochę mojego czasu.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i iść spać. Może jeszcze przeczytam książkę lub też coś zrobię, ale i tak największym planem jest łóżko.
grafika drink, food, and white

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.