14 sierpnia 2018

No risk so I think I'm all in

Hej,
Wtorek.

Dzisiejszy dzień był całkiem dobry, byłam w domu, byłam w mieście, wieczorem byłam na spacerze i miałam piwo z sokiem.

Skończyłam czwarty sezon Sex and the City.

Tak jak już to podkreślałam kilkakrotnie strasznie spodobał mi się ten serial i z przyjemnością go dokończę, co potem zrobię to się zobaczy, na pewno dziwnie będzie mi go zostawić. Nawet muszę przyznać, że ten sezon bardziej mi się spodobał niż ostatni. 

Obecnie już się umyłam, poczekam aż wyschną mi włosy. W tym czasie pooglądam festiwal w Sopocie albo też poczytam książkę.
grafika girl, style, and alternative

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.