26 sierpnia 2018

Of just how we got

Hej,
Niedziela.

Kolejny deszczowy i zimny dzień. Dziś akurat większość dnia padało, a dopiero popołudniu trochę się rozpogodziło. Ale i tak za dużo nie zrobiłam. Kawę, obiad, prasowałam, coś poleżałam i byłam na spacerze.

Wczoraj zobaczyłam film Cudowny chłopak.

W końcu po roku zobaczyłam ten film. Jak dla mnie jest strasznie wzruszający, większość czasu miałam łzy w oczach. Chyba że po prostu jestem jakoś za emocjonalna przy oglądaniu filmów. Jednak tak czy inaczej historia małego Auggiego urzekła mnie. Jak dla mnie warto go zobaczyć, spojrzeć na problemy innych oraz na wewnętrzne piękno głównego bohatera.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i iść spać, chyba że jeszcze coś zobaczę albo poczytam książkę.
grafika food and pizza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.