26 marca 2019

Ain't no reason left to hide

Hej,
Wtorek.

Dzisiaj nawet się wyspałam. Bo aż wstałam trochę szybciej niż musiałam, dzięki czemu miałam też trochę więcej czasu dla siebie rano.

Za to do domu wróciłam dopiero późnym popołudniem, a to głównie dlatego, że w końcu były te zajęcia z kursu. Tym razem program działał.

Wczoraj kupiłam sobie nowego redds'a o smaku mango z myślą, że będzie na dzisiejszy wieczór, ale jak wróciłam do domu to jakoś wydawało mi się to już za późno na piwo. Więc może jutro będzie jego wielki moment, oby było lepsze od somersby.

Obecnie już się umyłam i nałożyłam maskę na włosy, bo ostatnim razem jej nie dałam i w jakimś stopniu czułam, że czegoś moim włosom brakowało. Teraz pozostało mi zebrać się na jutro i iść spać. Ale jeszcze trochę czasu poczekam, aż wyschną mi włosy i w międzyczasie zobaczę jeszcze jeden odcinek serialu. A może zrobię coś bardziej produktywnego.
grafika animals, beach, and beautiful

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.