23 marca 2019

As long as you're with me

Hej,
Sobota.

Dzisiejszy dzień zaczęłam dosyć wcześnie, a to dlatego, że rano znowu szłam do szkoły na zajęcia z dodatkowej kwalifikacji. Było dobrze i w sumie dosyć szybko wróciłam do domu.

Sobota taka jak zazwyczaj, zrobiłam coś przy obiedzie, posprzątałam, umyłam podłogi, nawet umyłam zimowe buty, bo w końcu już wiosna. Sporo czasu byłam też na podwórku, naprawdę dziś była świetna pogoda, chociaż z rana była tylko mgła i na horyzoncie nie był zauważalny taki piękny dzień.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i iść spać. Dziś jestem dosyć zmęczona, ale to jedyny wieczór, kiedy mogę siedzieć trochę dłużej, dlatego też z tego skorzystam. Jutro myślę wstać dopiero około dziewiątej rano. I tak to będzie jakieś dwie godziny później niż przez większość tygodnia.
grafika drink, flowers, and girl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.