28 marca 2019

Praying you stay by my side

Hej,
Czwartek.

Dzisiejszy dzień był zupełnie inny niż normalnie. A to głównie dlatego, że przed południem nie była w szkole, a u lekarza z powodu bilansu na zakończenie szkoły. Ostatecznie byłam na dwóch lekcjach, okienku i kursie, który znowu się nie odbył do końca z powodu problemów technicznych. Ciekawie to się zapowiada. Jednak wolałabym to skończyć przed maturami.

Obecnie dopiero co się umyłam. Teraz pozostało mi spakować się na jutro i poczekać aż wyschną mi włosy, żeby mogła iść spać. W międzyczasie albo chwycę się książki albo zobaczę odcinek serialu. Jutro wstaję dosyć szybko, dlatego też nie chciałabym iść spać za późno. Ogólnie następne dni będą dosyć napięte, więc muszę wyspać się na zapas i dobrze rozplanować sobie czas.
grafika fashion, girl, and hair

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.