6 marca 2019

While I'm fading into you

Hej,
Środa.

Dzisiaj obudziłam się po piątej, a to głównie dlatego, że miałam strasznie dziwny sen. Jako to goniła mnie policja, ja uciekałam tak, że licznik w aucie przekręciłby mi się trzy razy, ukrywałam się pod płotami sąsiadów, udawałam, że byłam w ciąży, a potem przypuszczałam że jestem w tej ciąży, a na sam koniec do mojej koleżanki zadzwoniła wychowawczyni, że policja już na mnie czeka na komisariacie. O i jeszcze w między czasie byłam na autostradzie, gdzie spotkałam miłego ratownika medycznego. Naprawdę nie wiem jakie miał przesłanie ten sen. Ale nie powiem no śmieszne mi się to wydaje.

Dzisiejszy dzień był całkiem dobry, nawet te najgorsze lekcje szybko mi minęły, bo też dlatego, że trzy godziny pisaliśmy drugą próbną maturę z języka polskiego. Poza tym przynajmniej była słoneczna pogoda. Rano wstałam też wcześniej, dzięki czemu miałam czas na wszystko, aż nawet zastanawiam się nad większą motywacją i wstawaniem szybciej niż pół godziny przed wyjściem.

Obecnie już się umyłam, pozostało mi poczekać aż wyschną mi włosy i spakować się na jutro. Może jeszcze zobaczę jakiś odcinek serialu i tyle, pójdę spać.
grafika hair

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.