5 marca 2019

I can feel the pain inside me fading

Hej,
Wtorek.

Dzisiejszy dzień zaczęłam wcześniej niż zazwyczaj we wtorki, a to głównie dlatego, że szłam do szkoły dwie godziny szybciej, bo dziś miałam konkurs z angielskiego. Ale szczerze mówiąc jakoś specjalnie tego nie odczułam, jedynie szkoda mi tego dnia szkolnego, kiedy mogę spać do ósmej.

Jeszcze wczoraj wieczorem zaczęłam pierwszy odcinek Beverly Hills, 90210. I muszę przyznać, że spodobał mi się ten serial. Tym bardziej, że to taka starsza wersja 90210, które zresztą również bardzo polubiłam. A fajnie jest zobaczyć tamte lata, tym bardziej że moja mama też kiedyś oglądała perypetie Walshów.

W końcu po prawie dwóch tygodniach jak chciałam pomalować paznokcie, zrobiłam je. Od razu jakoś mi lepiej, tym bardziej że obecnie wszystkie są równe, chociaż podklejane. Oby były takie jak najdłużej.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i spakować na jutro. Może jeszcze znajdę chwilę, żeby zrobić maseczkę. Kolejny dzień wstawania po szóstej, a jutro jeszcze z rana muszę skoczyć do piekarni.
grafika Beverly Hills, city, and expensive

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.