30 marca 2019

Walking down 29th and park

Hej,
Sobota.

Dzisiejszy dzień w sumie był całkiem dobry.

Za bardzo się nie wyspałam, bo już o siódmej byłam na nogach. Znowu byłam w szkole, tym razem na zaliczeniu z dodatkowej kwalifikacji. Ale za długi czas też tam nie zostałam, miałam inne rzeczy do załatwienia.

Była to prawie normalna sobota, sprzątałam tak jak zawsze, odkurzałam, myłam podłogi, zrobiłam coś przy obiedzie i w sumie tak jakoś dzień mi minął.

A wieczorem razem z znajomymi mieliśmy ognisko. Oficjalnie sezon został otwarty. Dopiero co wróciłam, dodam tego posta z ustawioną datą. Teraz jeszcze się umyję i pójdę spać, bo jest już dosyć późno, a dodatkowo noc będzie o godzinę krótsza.
grafika bonfire, photography, and nature

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.