13 marca 2019

Then I found you in the end

Hej,
Środa.
Koniec mojego urlopu.

Dzisiaj bardzo aktywny dzień. Wstałam przed dziewiątą, miałam śniadanie i zaraz po nim wybrałam się do dwóch sklepów, wróciłam i zaczęłam robić obiad, a w między czasie naszło mnie na zrobienie muffin z makiem. Wyszły naprawdę dobrze, chociaż robiłam je pierwszy raz. Ale coś myślę, że nie ostatni.

Obecnie pozostało mi już tylko zrobić coś na jutro, umyć się, spakować i iść spać. Ale pewnie jeszcze trochę posiedzę i może zobaczę odcinek serialu. Ale na pewno nie będę siedzieć tak długo jak ostatnie dni.
grafika cafe, table, and white

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.