18 marca 2019

But our love’s one of a kind

Hej,
Poniedziałek.
Nowy tydzień.

Dzisiaj w sumie było całkiem dobrze w szkole, głównie dlatego, że kończyłam o godzinę szybciej. Poza tym nic takiego specjalnego nie robiłam i coraz bardziej widzę jak zbliżam się do zakończenia szkoły. Z coraz większej ilości przedmiotów mam koniec z ocenami. Nie mam zamiaru podlizywać się nauczycielom, co jest jednoznaczne z tym, że będę mieć spokój przed wystawianiem ocen.

Dopiero co się umyłam, jeszcze muszę spakować się na jutro, pomyśleć jak zaplanuję sobie jutrzejszy dzień głównie ze względu na to, że do dziewiętnastej będę na kursie w szkole.

Może jeszcze zrobię jeden arkusz maturalny z angielskiego i jeśli nadal nie wyschną mi włosy, to może zobaczę przed snem odcinek serialu Beverly Hills, 90210.
grafika aesthetic, inspo, and beauty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.