12 marca 2019

Couple turns along the road

Hej,
Wtorek.

Dzisiejszy dzień był dosyć dziwny. Wstałam dosyć szybko, zobaczyłam kilka odcinków serialu, byłam w sklepie, zrobiłam coś na obiad, byłam na kawie i w sumie to chyba tyle.

Skończyłam pierwszy sezon Beverly Hills, 90210.

Po prostu zakochałam się w tym serialu. Jak oglądałam tę nowsza wersję to strasznie ona mi się podobała, jednak nie może równać się z pierwotnym serialem. Jeszcze dobre dziewięć sezonów przede mną z czego bardzo się cieszę. Myślałam, że ten serial może okazać się nietrafiony z racji tego, że był kręcony w latach dziewięćdziesiątych. Jednak ten fakt jeszcze bardziej wzbogaca całość. Jak dla mnie warto go zobaczyć.

Obecnie już się umyłam, poczekam aż wyschną mi włosy i pójdę spać. W międzyczasie może poczytam książkę albo zobaczę jakiś odcinek serialu. Za późno też nie chcę iść spać.

Znalezione obrazy dla zapytania beverly hills 90210

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.