15 marca 2019

Laying out my cards

Hej,
Piątek.

Dzisiejszy dzień w sumie był całkiem dobry. Poszłam spać dosyć późno, ale mimo wszystko nawet się wyspałam. W szkole wszystko było dobrze, większość lekcji było dosyć lekkich. Można powiedzieć, że ten tydzień był dosyć wolny.

Wieczorem całkiem możliwe, że wyjdę ze znajomymi ale to jeszcze nic pewnego. Jednakże wolałam już wejść tutaj i coś napisać. Jest też druga opcja, że zostanę w domu, z czego również byłabym zadowolona, bo miałabym trochę więcej czasu dla siebie. Wszystko się jeszcze zobaczy.

Jutro w końcu jakaś sobota bez szkoły. Ale i tak planuję wstać szybciej, żeby też zacząć wcześniej z odkurzaniem domu. Tym sposobem będę miała więcej czasu po południu i bardziej będzie mi się chciało cokolwiek robić.
grafika wine, red, and theme

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.