25 marca 2019

Without you I'm colorblind

Hej,
Poniedziałek.
Nowy tydzień.

Już dosyć późno, a jeszcze nie zrobiłam nic do szkoły. No cóż, będę musiała się sprężyć, bo jednak nie chcę iść spać za późno. Tym bardziej, że nie wiem czy jutro będzie ten kurs z księgowania czy też znowu nie.

Dzisiejszy dzień nie był zły, wróciłam do domu dosyć szybko, odpoczęłam trochę, byłam w sklepie i zrobiłam ciasto z batata. Osobiście jeszcze nie wiem co o nim myśleć, zresztą nie wiem czy mi wyszło czy też nie. Chyba wolę jednak bardziej tradycyjne wypieki.

O i zapomniałam powiedzieć, że wczoraj zobaczyłam film "Strażnicy cnoty" całkiem przyjemna komedia, w niektórych momentach lekko żałosna, ale nie powiem dobrze się to oglądało. Takie akurat na niedzielne odstresowanie, które wtedy było mi potrzebne.

Obecnie już się umyłam, zrobię co muszę, może dokończę odcinek serialu i kładę się spać.
grafika beautiful, flowers, and travel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.