22 marca 2019

It don't matter where we are

Hej,
Piątek.

Oficjalnie posiadam tytuł technika ekonomisty.

Zdałam drugi egzamin zawodowy nawet lepiej niż pierwszy. Osiągnęłam z części teoretycznej 93% i z części praktycznej 97%. Szczerze mówiąc nie spodziewałam się takich wyników, do końca miałam nadzieję, że zdałam, ale nie chciałam być zbyt pewna.

No to teraz pozostało mi w czerwcu zdać dodatkową kwalifikację i będę mieć drugiego technika.

Po lekcjach jeszcze byłam na zajęciach z tej jeszcze jednej kwalifikacji, wróciłam do domu, trochę odpoczęłam, zobaczyłam dwa odcinki seriali, a wieczorem jeszcze odkurzyłam cały dom. Bo jutro nie miałabym na to za dużo czasu, bo znowu idę do szkoły.

Obecnie już się umyłam, nawet nałożyłam maskę na włosy i maseczkę na twarz. Takie piątki lubię, a przynajmniej moje ciało i moje samopoczucie. Z drugiej strony fajnie wyjść ze znajomymi na piwo czy do klubu, ale czasami warto pobyć z samym sobą i zadbać o siebie.
grafika food, coffee, and fruit

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.