16 marca 2019

In your hands all of them showing hearts

Hej,
Sobota.

Wczoraj wieczorem ostatecznie byłam w pubie ze znajomymi. Jak tam szliśmy zaczynało padać. Ale za to poważnie się rozpadało jak mieliśmy wracać, o tyle dobrze, że jeden kolega nas odwiózł.

A co dzisiaj?
Typowa sobota. Rano wstałam dosyć szybko, przynajmniej tym razem nie musiałam iść do szkoły. Za to odkurzałam, miałam kawę, pozmywałam, umyłam podłogi, a wieczorem przyjechali do mnie znajomi z piwem, nowym somersby o smaku mango. Osobiście myślałam, że będzie to coś lepszego, smakuje trochę jak ruski szampan, ale jest dobre. Strasznie długo na niego polowałam, gdzie tylko się dało.

Obecnie już się umyłam, pozostało mi już tylko iść spać. Ale jeszcze chwilę posiedzę i może dokończę odcinek serialu. Poza tym chyba musiałabym iść jeszcze pomieszać pudding chia, który właśnie się robi na jutro.
grafika food, delicious, and coffee

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.