4 marca 2019

Find a love I never knew


Hej,
Poniedziałek.

Nowy tydzień.

Dzisiejszy dzień w sumie był całkiem dobry jak na poniedziałek. Strasznie dużo dzisiaj mówiłam, bo nawet znajomi zwrócili mi na to uwagę, że ciągle ich zagaduję. Ale jak nie mam co robić no to próbuję jakoś poprawić atmosferę.

Skończyłam piąty sezon How To Get Away with Murder.

Szczerze mówiąc jak trzeci sezon jakoś nie bardzo przypadł mi do gustu, czwarty był lepszy, ale piątym ABC kompletnie trafiło w moje preferencje. Naprawdę podobały mi się te odcinki i z tygodnia na tydzień czekałam na nie, często oglądałam je nawet bez tłumaczenia (co zdarza mi się coraz częściej), żeby już wiedzieć co się wydarzyło. Jak dla mnie jest to serial warty uwagi, nie zamierzam go porzucić i już teraz czekam na szósty sezon.

Cały wieczór pobierałam, oglądałam zdjęcia z mojej studniówki. Chciałam jednak mieć je na swoim komputerze, a nie tylko na internecie. Już widzę, że od czasu do czasu, pewnie do nich wrócę.

Obecnie dopiero co się umyłam, więc teraz pozostało mi już tylko spakować się na jutro, poczekać aż podeschną mi włosy, chociaż prawdopodobnie będę musiała je dosuszyć suszarką. Jutro z rana idę na konkurs z angielskiego, niestety akurat będę w szkole dwie godziny przed moimi lekcjami, ale przynajmniej liczy mi się to do zachowania. Ale dzisiejszej nocy nie wyśpię się za bardzo.
grafika girl and hair

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.