27 lipca 2018

19.

Piątek.
No to oficjalnie mam dziewiętnaście lat.

Jakoś dziwnie mi z tym. Moje ostatnie 'naście'.

W tym roku mojego życia dużo się okaże, zwłaszcza co z moją przyszłością, z egzaminami, szkołą. Mam nadzieję, że poznam same dobre osoby, że dobrze będę spędzać czas, że będzie mi się podobać na stażu za granicą.
Że serio dobrze wykorzystam ten rok. Dużo w ciągu tej mojej osiemnastki się wydarzyło. W sumie to musiałabym sobie postawić jakieś nowe cele i priorytety na ten rok. Obecny czas to jeden z moim najważniejszych, sporo zależy od najbliższych lat mojego życia.
Znalezione obrazy dla zapytania sweet 19 birthday

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.